tisdag 30 september 2008

Ett samtal !

Min mamma är världens bästa morsa, det visste väl alla redan, men ibland så funderar jag på om hon inte skulle se bra ut i en tröja med såna där väldigt tajta armar som är ihopsydda bak...
Hon ringde klockan nio imorse och var nästan lite upprörd och jag visste direkt när jag hörde min Honey Honey ringsignal att det var någonting hon ville fråga om..Annars ringer hon aldrig sååå tidigt på morgonen!!

Mamma - Har du dåligt med pengar?
Malin - Va?
Mamma - Ja jag läste på din blogg...
Jag avbryter skrikandes
Malin - Men mamma, ta inte allt så bokstavligt på min blogg... Om du läser så skriver jag ju att det håller på att gå åt helvete för Swedbank..
Mamma - Ja men det vet jag väl, ska snart in och läsa om det på datorn
(Haha som att hon visste det)
Malin - Ja men det var ju det jag syftade på.. Att jag inte behöver vara en ekonom för att veta att Swedbank håller på och kraschar samman...
Mamma - Men jag oroar mig iallafall för dig oavsett
(Vadå ? Oavsett och Swedbank går åt helvete eller inte, hehe)

Det här var ett väldigt givande samtal klockan nio på morgonen.. Jag lär mig mer och mer för varje dag som går...

Inga kommentarer: