tisdag 30 september 2008

Flug invasion !

När jag hade vaknat till liv imorse gick jag in i köket och möttes av tre väldigt påflugna flugor..
Jag svär att dom är ute efter mig, dom ser nästan djävuslskt lyckliga ut när jag kommer in där.. (Dom är aldrig i något annat rum)
Kicki säger att flugor som är ivriga är någon som vill hälsa på ifrån "andra sidan" och att man inte ska slå ihjäl dom...Men jag tänker banne mörda dom här jävlarna oavsett om dom är någon gammal släkting som dött och bara vill säga hej... Måste man välja formatet fluga om man vill hälsa på? Kan man inte välja något som ingen tycker är irriterande och som man inte vill ha ihjäl? En fjäril kanske? (Fast skulle en sån komma in i mitt kök så skulle jag ha ihjäl den med så det är ett hopplöst fall)

Nu har dom vart och surrat ett tag inne i mitt kök och jag försöker febrilt komma på sätt att döda dom på...

Alternativ 1 - Slå ihjäl dom (Inte nå roligt och plågsamt sätt)
Alternativ 2 - Hårspraya ihjäl dom
Alternativ 3 - Fånga in dom och sen låta katterna plåga ihjäl dom
Alternativ 4 - Dammsuga upp dom
Alternativ 5 - Försöka bli kompis med dom för att sen prata ihjäl dom med tråkiga ämnen som "Visst är disksvampen finare i den rosa nyansen" (Chansen är då att jag hamnar på psyk, inspärrad på livstid)

Jag måste fundera på det här ett tag...

Inga kommentarer: