tisdag 30 september 2008

Schulman !

Min nya hobby på mornarna när jag är ledig är att sitta och läsa inne på 1000apor.se
Jag skrattar så jag kiknar, jag sätter kaffet i halsen och skrämmer iväg katterna som ligger och sover djupt på soffan... Jag ramlar nästan av soffjäveln också!
Vi vet ju redan att det inte behövs så mkt att roa mig men det här slår allt.. Varenda jävla torr humor i världen (och jag har väldigt torr humor, på snudden till brittisk)
Alex är bäst, han blir nästan patetiskt rolig i precis alla sammanhang och jag älskar att läsa deras busmail ifrån Tv4huset...
Och nu har paret Schulman (Katrin och Alex) separerat också... Och det ligger ett litet världskrig på gång mellan dom och det har jag allra roligast åt.
Alex skriver att han tycker att separationen var trist men att han nu har en ny kvinna vid sin sida, Amanda och att hon är kvinnan i hans liv.. (?) efter två veckors bekantskap...Och Katrin är inte alls sen på att kasta skit på Alex i sin blogg, genom att kalla honom diverse saker och håna honom för hans citat om kvinnan i hans liv.
Det här föredetta paret är lätt Sveriges roligaste och råaste människor.
Dom var precis lika jävla töntigt roliga och hemska då som nu, men nu händer det lite mer grejjer, lite mer pajkastning!!

Men jag kan inte bestämma mig för vem jag hejjar på..Katrin eller Alex??
Äscha...BÅDA

Inga kommentarer: