tisdag 30 september 2008

Jag listar !

Jag fick en idé (Ja ni hörde rätt) att jag skulle lista hallstas no.1 dumb-asses aka Idioter för er som inte förstår er på engelska.
Men jag undrar vart jag ska börja för idioter finns det ju gott om i den här lilla orten!

Kenneth aka "Kecka" Olhson
Går alltid och då menar jag ALLTID runt full som en kastrull och ser ut som en proppmätt fästing. Han slår även alla dess rekord på att vara mest oren, mest full, mest kleptoman och mest full av en massa konstiga sår på kroppen som han mer än gärna visar upp för hallstas befolkning. Och den här tomten har även vart i Thailand för att sen komma hem skrytandes med hur många horor han dragit på (Nu kanske ni förstår vad alla dessa sår kommer ifrån) Eeewk säger jag bara....

Johnny aka bögJohnny aka Flätan...
Kärt barn har många namn! Hallstas maskot numero ett. En kul prick som för övrigt tränar inför ett kommande maraton genom att springa fram och tillbaka på trottoarerna, han talar med gud, fiskar utan metspö på busshållsplatsen, jagar cyklande barn och går i speedos på somrarna och är den enda som någonsin blivit portad att gå in i affärerna med dom på.
En härlig prick helt enkelt!

Elias "våffelstugan" efternamn okänt!
En mycket märklig prick som stalkar kungahuset runt hela Sverige. Han har tvångskramat kronprinsessan Victoria så att säkerhetsvakterna fick bända loss han ifrån henne. Han har inrett precis hela sitt café med sverigeflaggor och bilder på kungafolket och spelar små grodorna på högsta volym och har även midsommarstången kvar utanför hela året om. Och det bästa av allt mina vänner, är att han är ifrån Libanon och är mer svensk (tror han iallafall) än vad jag är !

Ah det var tre wierdos jag kommer på nu iallafall... Fortsättning följer..Ska försöka få bild på alla tre tills imorgonkväll... It´s a promise!! =))

Inga kommentarer: